Mercury

Cushman & Wakefield стала ексклюзивним агентом з набору орендарів ТРЦ «Меркурій» в Одесі

В Одесі завершується будівництво нового торговельно-розважального центру «Меркурій», відкриття якого заплановано на кінець 2021 року. Набір орендарів проводить міжнародна консалтингова компанія Cushman & Wakefield, яка також провела роботу з аналізу та оптимізації концепції ТРЦ, включаючи зміни планувальних рішень.

ТРЦ «Меркурій» розташований на вулиці Семена Палія, 99В, в одному з найбільш густонаселених районів Одеси з високими пішохідними і насиченими автомобільними потоками, великою щільністю сучасної висотної забудови, зручними під'їзними шляхами і розв'язками. Назва торговельно-розважального центру походить від місця його розташування – давно відомого серед одеситів торговельного кварталу «Меркурій», центру комерції і торгової активності Суворовського району.

Загальна площа ТРЦ становить 27 300 кв. м, а орендна – 21 300 кв. м, місткість фасадного паркінгу – 450 машино-місць. У самій будівлі все передбачено для комфортного шопінгу та приємного відпочинку для всієї родини: скляний атріум, панорамні ліфти, які дозволяють комфортно переміщатися між 4-а поверхами ТРЦ, широкі галереї з магазинами, ресторанами і кафе, великим продуктовим супермаркетом, а також дитячим розважальним центром.

Катерина Весна, керівник департаменту агентських і консультаційних послуг у сфері торговельної нерухомості компанії Cushman & Wakefield в Україні, наголосила, що ТРЦ «Меркурій» має значний потенціал завдяки розташуванню в самому центрі щільної житлової забудови на одній з основних доріг Суворовського району Одеси. «Найбільш стійкими концепціями останніх років виявилися окружні і районні торгові центри. Їх розвиток набирає обертів зараз не тільки в Україні, в Європі цей формат добре розвинений і демонструє високі показники продажів. Соціальна активність людей переміщується ближче до місця проживання, а карантинний період дав додатковий поштовх до розвитку торгових центрів подібного формату, їх відвідуваність у будні дні тепер прирівнюється до кількості візитів у вихідні, оскільки робота людей також перемістилася ближче до дому», – зазначила Катерина Весна.

Mercury Mercury Mercury

Схожі новини

DTZ объявляет о слиянии с Cushman&Wakefield
Новини компанії

DTZ оголошує про злиття з Cushman & Wakefield

Компанії DTZ та Cushman & Wakefield прийняли остаточне рішення про злиття.

Компанія DTZ в Україні тепер працює під брендом Cushman & Wakefield
Новини компанії

Компанія DTZ в Україні тепер працює під брендом Cushman & Wakefield

Рішення про ребрендинг компанії DTZ було прийнято в результаті підписання ексклюзивної угоди з Cushman & Wakefield в 2015 році.

Mobelix
Торгова нерухомість

Ринок девелопменту рітейл-парків у Європі

У 2016 році площа рітейл-парків збільшилася на 50% у порівнянні з показником 2015 року.