Opening of ‘LPP Group’ stores in ‘Cosmopolite Multimall’ shopping center will expand the range of visitors

Відкриття магазинів LPP Group у ТРЦ Cosmopolite Multimall розширить коло відвідувачів

24 січня в столичному Cosmopolite Multimall відкривається новий магазин Sinsay польського рітейл-оператора LPP Group. Невдовзі відкриються два інших магазини того ж рітейлера - Cropp та House, які також орієнтовані на молодь. Залучення молоді та підсилення середнього цінового сегменту – послідовний крок у реалізації реконцепції, яка розпочалася у 2018 році.


Після того як у 2017 році до управління торговельно-розважальним центром Cosmopolite Multimall у Києві стала нова команда, проєкт зазнав багато якісних змін. Для роботи над реконцепцією спочатку було залучено міжнародну консалтингову компанію JLL, а після її виходу з українського ринку в 2019 році роботу продовжила компанія Cushman & Wakefield.

Серед найбільш помітних змін в ТРЦ:

  • Ребрендинг та зміна айдентики. Cosmopolite Multimall стає в буквальному розумінні місцем для «космополітів шопінгу», відкритих до змін та всього нового.
  • Освітлення та оновлення фасадів осучаснили будівлю та підкреслили торгову складову, завдяки додатковим місцям розміщення рекламних вивісок орендарів.
  • Спрощення сполучення між різними блоками ТРЦ, який тепер функціонує як єдиний комплекс. Зокрема, нова ескалаторна група поєднала кінотеатр та торговельний центр, а це додатково більше тисячі відвідувачів торгового центру на день.
  • Відкриття оновленого кінотеатру KINOMAN з 11 сучасними залами, в тому числі двома VIP-залами.
  • Зміна конфігурації галерей. Зараз на другому і третьому рівнях всі вітрини виходять в одну основну галерею, що виключає наявність мертвих зон та повністю відкриває відвідувачам всю пропозицію.

 

«На сьогодні виконані найскладніші задачі, а саме – проведені ротації на верхніх поверхах ТРЦ, - розповідає Катерина Весна, керівник департаменту торговельної нерухомості міжнародної консалтингової компанії Cushman & Wakefield. – В умовах діючого ТРЦ необхідно було зберігати існуючий грошовий потік та поступово нарощувати його, тому ми розпочинали з верхніх рівнів. Спільно з командою власника нам вдалося залучити на четвертий поверх ДРЦ “Дитяча планета”, на третій - магазини іграшок та дитячих товарів “Антошка” та “Будинок іграшок“, магазини дитячих товарів I do та Baby Shop, а також великий універмаг одягу Sinsay, на другий рівень – магазини модного одягу Cropp та House».

За словами Наталії Смолкіної, директорки ТРЦ Cosmopolite Multimall, підписання договору оренди з польською компанією LPP стало відчутним поштовхом у розвитку проєкту. «Це дозволило розпочати реконструкцію та реалізувати заплановані переміщення діючих орендарів в оновлені галереї. Відкриття магазинів молодіжної моди Sinsay, Cropp та House залучить до проєкту молоду аудиторію, для якої раніше було не достатньо пропозиції. Ми плануємо подальше розширення представленості подібних брендів у ТРЦ, а також відкриття роледрому та оновленого фудкорту».

Варто додати, що магазин Sinsay площею 1800 кв. м, який офіційно буде відкрито 24 січня, відрізнятиметься за форматом від більшості магазинів мережі, адже до асортименту бренду увійдуть дитячі товари та товари для дому.

Схожі новини

Mobelix
Торгова нерухомість

Ринок девелопменту рітейл-парків у Європі

У 2016 році площа рітейл-парків збільшилася на 50% у порівнянні з показником 2015 року.

В Одессе в ТЦ «Kadorr» открылся новый «Паспортный сервис»
Торгова нерухомість

В Одесі в ТЦ «Kadorr» відкрився новий «Паспортний сервіс»

29 вересня в Одесі відкрився новий «Паспортний сервіс».

Ave Plaza в Харькове продолжает расширять категорию детских товаров
Торгова нерухомість

Ave Plaza в Харкові продовжує розширювати категорію дитячих товарів

7 грудня у харківському ТОЦ Ave Plaza (вул. Сумська, 10) відкрився мультибрендовий магазин дитячого одягу та взуття Birba Club.