Last Link: Quantifying the Cost

Як зміняться витрати на доставку останньої милі

Витрати на доставку останньої милі складають половину загальних витрат ланцюжка поставок

  • За підрахунками компанії Cushman & Wakefield, витрати на нерухомість складають всього 4,3% від загальних затрат на логістику, тоді як на транспорт припадає 50,3%.
  • Незважаючи на значно вищі орендні ставки, витрати на доставку останньої милі є нижчими у міських складів.
  • Зменшення відстані від міського складу до першого пункту доставки на 10 хвилин економить 1 млн. євро на рік.

 

Дослідження міжнародної консалтингової компанії Cushman & Wakefield показало, що на доставку останньої милі може витрачатися більше 50% від загальних затрат ланцюжка поставок електронної комерції.

Composition of Logistics costs

 

Результати звіту «Остання ланка: кількісна оцінка вартості» обчислені за допомогою моделі «Загальна вартість останньої ланки», яка дозволяє девелоперам, інвесторам і орендарям кількісно визначати вартість доставки останньої ланки. «Остання ланка» відноситься до крайнього етапу в ланцюжку поставок електронної комерції, незалежно від того, чи здійснюється вона автомобілем чи на електровелосипеді, в міських або сільських районах, до пункту самовивозу або будинку.

Дослідження, проведене в деяких європейських країнах у 2017 та 2018 році, показало, що очікування споживачів стосовно швидкості доставки зростають:

 

Importance of fast delivery among survey consumers

 

Управління останньою ланкою має надзвичайно важливий вплив на час доставки та її вартість. Cushman & Wakefield пов’язує величезну частку витрат на доставку останньої милі з неефективним транспортуванням, особливо це стосується густонаселених європейських міст з постійними заторами:

 

Причини неефективності міської доставки

 

Аналіз чотирьох європейських ринків - Лондона, Парижа, Мадрида і Мілана - показав, що незважаючи на значно вищі орендні ставки, міські склади постійно знижують вартість останньої ланки доставки у порівнянні з розподільчими центрами, які зазвичай розташовані за межами міст. Використання міських складів скорочує затрати на заробітну плату водіїв, витрату палива і навіть оптимізує використання автомобілів. Підраховано, що скорочення міської логістики на 20 хвилин дозволяє економити до 2 млн євро на рік (або 4 млн євро на рік у Парижі).

 

Різниця між орендними ставками в міських складах та розподільчих центрах

Пенетрація електронної комерції 

Париж

До 500%

76%

Лондон

До 400%

96%

Мадрид

До 200%

63%

Мілан

До 25%

48%

 

Дмитро Пасенков, керівник департаменту складської та логістичної нерухомості Cushman & Wakefield в Україні, так прокоментував результати дослідження: «Високі орендні ставки на міські та приміські склади в Європі виправдовують себе завдяки величезній економії загальних транспортних витрат та суттєвому скороченню часу на доставку. Рівень цих орендних ставок відображає зрілість ринку електронної комерції в кожному місті та потребу в таких складах. Європейські компанії враховують цю тенденцію для прийняття бізнес-рішень щодо управління нерухомістю, реструктуризації портфеля, вибору земельної ділянки та оптимізації маршрутів доставки.

Остання ланка є найдорожчою частиною логістичного ланцюжка поставок, але це також єдина ланка електронної комерції, де відбувається взаємодія з клієнтом у реальному житті. Оптимізація останньої ланки не тільки здатна збільшити доходи, але й поліпшити загальну репутацію компанії завдяки якісному та швидкому обслуговуванню клієнтів».

У довгостроковій перспективі експерти компанії Cushman & Wakefield очікують, що зелені рішення та технології дозволять додатково підвищити ефективність дистрибуції. Легалізація в Європі технології автономних транспортних засобів може мати революційний вплив на транспортні витрати та створить нові ланцюги поставок.

 

Схожі новини

Крис Хеггерик
Логістична нерухомість

Ghelamco Group оголосила про продаж свого логістичного комплексу Kopylov Logistics Park

Ghelamco Group оголосила про продаж свого логістичного комплексу площею більше 30 тис. кв. м українському рітейлеру «АТБ».

Время возможностей для арендаторов. Обзор рынка складской недвижимости
Логістична нерухомість

Час можливостей для орендарів. Oгляд ринку складської нерухомості

У 2015 році девелоперська активність в сегменті складської та логістичної нерухомості в Києві і передмісті була низькою.

Rolls-Royce уклав з  Cushman & Wakefield глобальний контракт
Новини компанії, Офісна нерухомість, Логістична нерухомість, Інші сектори

Rolls-Royce уклав з Cushman & Wakefield глобальний контракт

Міжнародна консалтингова компанія Cushman & Wakefield у Лондоні виграла тендер від промислового гіганта Power Systems Rolls-Royce на надання аг